Wat bieden wij ?

Midland is sinds 1959 een serviceflat. 

Voor het dagelijkse reilen en zeilen is er de administratie en technische dienst. Een basisservice die het woongenot ondersteunt.
De laatste 20 jaar is er een omslag te bespeuren in de vraag naar service en het aanbieden ervan.
Omdat bewoners meer keuzevrijheid wensen en er een ruim extern aanbod is van zorg,
personenalarmering, huishoudelijke hulp etc. is een groot deel van het vroegere servicepakket
komen te vervallen.

Midland heeft geen eigen huishoudelijk- of verzorgend personeel meer in dienst, wel is er binnen Midland nadrukkelijk sprake van goed nabuurschap.
Mocht dit niet toereikend zijn dan kunnen bewoners die méér hulp of zorg nodig hebben via hun
zorgverzekering, de gemeente (WMO) of het Rijk (AWBZ) bij diverse externe zorgverleners extra
huishoudelijke hulp, thuiszorg of wijkverpleging aanvragen. Midland is hierin geen partij.

De maaltijdvoorziening. Ook voor maaltijden zijn er meerdere leveranciers die complete maaltijden en/of pakketen met ingrediënten thuisbezorgen. Iedereen is vrij in een keuze hierin.
U kunt ook zelf maaltijden in het appartement bereiden, maar dit mag alleen als U gebruik maakt van een afzuigkap met koolstoffilter.

Binnen Midland kunt u nog wel gebruik maken van:

  • technische hulp (kleine werkzaamheden);
  • de boodschappendienst (supermarkt aan huis);
  • de dameskapster;
  • ontspanningsmogelijkheden.

 

Terug naar het overzicht